Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

måndag 22 augusti 2011

Unplaced




Jag sitter fortfarande här hemma i Sverige och väntar på att få en familj :(

Det känns hemskt att säga det, men jag är faktiskt avundsjuk på alla som började skolan idag. Att komma in i sina dagliga rutiner igen!

Det är ändå overkligt att om max tre veckor befinner jag mig i ett nytt land med nya människor, nytt språk, ny skola, ja allt kommer vara helt nytt för mig!


X

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för alla fina ord :D Klart jag länkar dig! Såg förresten att du hamnat i antingen NY, MA eller VT... Det är helt fantastiska stater! Har varit i New York tre gånger och det är helt underbart, Massachusetts har jag åkt genom med tåg bara men det verkar lika fint det och Vermont spenderade jag två veckor i på EF Camp - Heeeelt underbar stat! Så håller tummarna på att du får din placering och familj snart!!

    SvaraRadera