Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

torsdag 1 september 2011

Värdfamilj



Hur kan beskriva den här känslan?

Jag har fått famiiiiiiiiilj!! Jag kan inte sluta le, jag bara går runt och sjunger av lycka :D
Men självklart kom jag inte dit jag sökte... MEN VAD GÖR DET?
Jag har kommit till ett par som heter Holly och Trey Boyd som bor i Monroe, Louisiana (värmeeeee!) Tre barn har de, Tyler (18) går på college, Corbin (10) och Cross (4). Båda går på min skola!
Min skola heter Ouachita Christian School med 800 elever :)

Jag har även börjat maila med mamman Holly och det här skrev hon i mailet till mig:
Like you, we are a little scared but a lot excited about what lies ahead. Your parents must think very highly of you to send you halfway across the globe to experience life with virtually complete strangers. I want them to know that you will be loved and cared for as if you were our very own.

Det här kommer nog bli helt perfekt!

Glömde jag att berätta att jag åker på Tisdag? STRESSSSS!

Men jaja, nu ska jag gå och fira det lite mer!

x

2 kommentarer:

  1. DITT ÅR KOMMER BLI BÄÄÄÄST CECILIA!!!!! LOVE YOU <3

    SvaraRadera
  2. Hej, åker till USA om några dagar som utbytesstudent precis som du, vill du länka? :)

    SvaraRadera