Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

söndag 25 december 2011

Merry Christmas

Firade jul med alla hemma i Sverige via skype på morgonen, fick vara med när tomten kom och allt! Det var lite jobbigt att se alla i släkten fira jul utan mig, men jag tror att det hjälpte att det var en sådan stor tidsskillnad eftersom att det var ljust ute här och mörkt hemma, jag kunde därför inte få en riktig julkänsla.
Sen åkte jag, Holly och Corbin och köpte de sista julklapparna och åt lunch. Efter det åkte vi hem och jag skypeade med Sandra! Sen gjorde jag mig iordning och åkte till kyrkan, det var mycket musik och levande ljus.

Nu sitter jag och Holly och kollar på "sound of music" framför en öppen spis, myys.

Taggar inför jul imorgonbitti!


X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar