Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

torsdag 15 december 2011

A piece of Home

Tack till alla som har skickat kort och paket, fick tre lådor och 3 kort på en dag, inte dåligt! Men jag ska vänta med att öppna julklapparna till julafton. Fick bilar, ischocklad, marabou, skummtomtar, gott&blandat, kexchoklad, dumleklubbor, "jätte salt", julpynt (Tack farmor) och lite andra saker!! Tack så myckeeeet!

Vaknade vid sju och blev sen skjutsad till "Anytime fitness", tränade i en och en halv timme och Gick sen hem. Nu njuter jag bara av att vara själv hemma, kan sjunga hur högt som helst utan att någon kan höra det, haha



X

1 kommentar:

  1. Heeeej Cecilia !
    hoppas allt är bra med dig. det känns sjukt konstigt att du inte är hemma till jul men det får väl gå.jag läser din blogg hela tiden men är tyvärr rätt kass på att skriva. Jag var i Orlando för en vecka sedan med jobbet.konstig känsla att vara så nära dig men ändå grymt långt ifrån. Det känns som att du har landati en helt underbar familj och bara har det grymt bra. passa på att njuta av tillvaron.jag är sååååå glad för din skull och du om någon är verkligen värd det bästa av det bästa! har man ett så otroligt stort hjärta som du har, då får man bra saker tillbaka...helt naturligt. det blirnog en lite konstig jul utan dig här hemma, men jag lovar att jag ska hälsa till vår svenska tomte från dig. Må gott.. och bara njuuuuuuut av USA!! Massor av kramar//Hans

    SvaraRadera