Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

tisdag 31 januari 2012

D-now

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen jag vet, men jag har bara haft annat att göra!
Hade en jätterolig helg på något som heter D-now som kyrkan vi går i arrangerar varje år. Man bor i en annan familj under helgen med sina kompisar i samma ålder och hittar på roliga saker. Sen går man till kyrkan 4 gånger under helgen också, men kyrkan är så sjukt annorlunda här, jag försökte att lägga upp en video på när de sjöng men jag vet inte om det funkade.

Här är iallafall lite bilder från helgen:






x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar