Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

lördag 14 januari 2012

Daddy in Town

Hämtade pappa på (den lilla) flygplatsen i Monroe runt halv fem idag! Men tårar i ögonen kramade vi varandra! Efter det åkte vi runt lite för att visa vad Monroe hade att erbjuda. Efter det åkte vi till en ganska fin restaurang som heter "the number one warehouse" och åt en väldigt god middag. Eftersom att OCS spelade en hemmamatch i basket idag så var vi ju bara tvungna att åka dit och kolla. Han fick träffa några av mina närmaste vänner och några lärare men jag kunde framförallt visa honom runt på skolan. Det var så kul att visa honom runt! Efter det åkte vi hem och pratade länge med Holly och Trey. Imorgon ska pappa upp tidigt för att åka och Go hunting med Trey, själv ska jag stanna hemma och sova!


X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar