Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

onsdag 18 januari 2012

Monday!

Hade en jättemysig helg med pappa här. Jag tror faktiskt att vi hann visa honom det mesta under de tre dagarna. Han fick också träffa många av mina kompisar och även några från släkten, vilket var väldigt roligt. Det var jobbigt att säga hejdå till pappa också, men jag måste njuta av tiden här nu!

Imorgon ska jag börja spela tennis efter skolan på OCS, det ska bli jätteroligt! Pratade även med Kelsie som nu mera är min tennispartner när vi spelar doubles, rooooligt!

Här är lite bilder från helgen, tagna med min nya kamera!:






X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar