Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

lördag 17 mars 2012

Sjukling

Idag har jag ont i halsen och huvudet och orkar inte göra mycket mer än att kolla på film och dricka varmt te.
Igår var jag och Holly på Zumba på morgonen och sen låg vi vid poolen och solade hela dagen, ska vara riktigt brun innan jag kommer hem. Sen åkte vi till Target där vi spenderade några timmar med shopping, köpte en ny baddräkt som var behövligt nu när det inte kommer bli kallare än 20 grader innan jag åker härifrån... kollade sen på breaking dawn, tycker fortfarande att Robert Pattinson är så sjukt snygg! Yepp det var allt jag ville berätta.

Najs


x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar