Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

torsdag 15 mars 2012

Snake season

Howdy!
Kom hem sent igår kväll efter några roliga dagar i Dallas!
Vi har ätit gått, shoppat, varit på ett zoo, solat, badat och haft det roligt!

Idag låg jag ute och solade i två timmar, skypeade med Sandra, åt sushi, kollade på American idol och ska nu gå och lägga mig. Imorgon ska jag och Kasey äta lunch och sen åk och kolla på "1000 words som ska vara rolig. Imorgon är även Trey's födelsedag och det ska firas med louisiana crawfish!
Holly berättade även för mig idag att det är Snake season nu, jag som Hatar Ormar!! Men det ska väl gå bra... haha





Idag är det även 17 dagar kvar till Junior/senior!! Det ska bli så sjukt roligt!

x


1 kommentar:

  1. Vilken underbar bild på dig o Holly!
    Älskar dig!!! Puss Mamma

    SvaraRadera