Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

måndag 9 april 2012

Happy easter!

Hade tre underbara dagar i Grand isle. Solade, badade och åt en massa onytting mat, thats the way I like it! Hollys kusin och hans familj var också med och barnen är så sjukt söta!
Vi firade faktiskt påsk redan på lördagen eftersom att vi skulle sitta i bilen nästan hela söndagen. Så alla fick varsin easterbasket, jag fick en tröja, en väska, lite godis och en klocka. Sen var jag den utvalde att vara easter bunny, så jag gömde 40 små ägg till barnen som blev helt galna när de sprang runt och letade efter äggen. Sen åt vi färska räkor och kräftor till middag, saknade faktiskt den Riktiga påsk maten menmen.

Tror faktiskt att jag fick ganska mycket färg när jag låg på stranden och jag blev inte röd som en kräfta som jag brukar bli. haha

Idag ska jag bara plugga och sen kanske bada i poolen.

Hoppas att ni hade en bra påsk hemma!






x

1 kommentar:

  1. Saknade dig massor under påsken! Vad mysigt ni verkar ha haft det. Jag förstår om du inte är avundsjuk på 4 grader och snö/regn. Älskar dig!!! Mamma

    SvaraRadera