Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

tisdag 22 november 2011

MoNdAy!

Barnvakt imorse, lät Cross sminka mig!! Han tyckte att det var väldigt roligt.
Sen kom Caetano över och vi gjorde oss iordning, åt svenska pannkakor och blev sen skjutsade till Tj Maxx av Tyler och gick sedan därifrån till Pecanland mall. Hade det vääldigt trevligt!
Ska sova över hos Caetanos värdfamilj inatt för att jag ska sitta barnvakt imorgonbitti här hemma. Mitt första riktiga "baby sitting" jobb! Haha

Caetano och jag hade kul med Photobooth




Min egna lilla sminkös




X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar