Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

fredag 18 november 2011

Parteyy

Idag fyller min brasilianska kompis Caetano år Grattisss, och det ska firas med med ett party! Har dock fortfarande inte köpt en present... Men det löser saaaaj, det gör det alltid!!

Idag var det grandparentsday i skolan, så lågstadiet hade satt upp en typ teater, väldigt roooligt!
Sen var det hem och passa mina småbröder för att Holly var tvungen att åka och göra lite ärenden, kollade på "bedtime storys" den var littá rolig.
Nu har Holly kommit hem och jag ska ta en powernap för att vara pigg ikväll!


Saknar er!

X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar