Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

söndag 13 november 2011

Wedding

Igår var jag på mitt första amerikanska bröllop!
Det var vår grannar Ruth och Thai som gifte sig. De hade själva middagen i deras trädgård där de hade satt upp ett jättestort tält men ett dansgolv i mitten. De hade ett asiatiskt tema så det var runda lampor och en ljusstig i trädgården. De hade också, vilket jag tyckte var en jätterolig idé, ett "photo booth" där alla tog roliga bilder och sedan fick man två remsor, den ena satte man in i en scrapbook som de hade där och skrev en liten hälsning, den andra fick man behålla!
Träffade många roliga människor, det var bland annat en tjej som var från England (som hade en sjukt fin dialekt av brittiska) och vi var så glada att det var någonannan från Europa där!

Tog inte så många bilder..








x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar