Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

fredag 9 september 2011

Back on track

I'm alive
Igår landade jag på Monroe airport, Louisiana runt klockan fem där familjen stod och väntade med amerikanska flaggor! Vi åkte sedan och åt mat och efter det åt vi på orange leaf, frozen yogurt (Så sjuuukt gott!) Och sen åkte vi till det uunderbara huset! De har en liten damm precis utanför huset där man kan fiska och en hage med hästar och åsnor. Jag har ett eget stort rum med ett eget badrum, det är Tylers gamla rum. De har en stor pool och en jättemysig terass. Men framför allt är de jättesnälla, Corbin hade gjort en liten skål till mig som det stod joy i, awww, jag ska visa bilder imorgon om jag hinner! Cross är en av de sötaste barnen jag har sett, och han är så grymt smart för sin ålder! Tyler hann jag bara träffa en liten stund igår, han pratade om att vi skulle spela tennis tillsammans någongång, vi får väl se... haha. Men sov inte mycket under natten eftersom att jag var så nervös inför skolan.
Så First day of school är också avklarat! Jag träffade sjukt mycket nya, roliga människor men kommer bara ihåg namnet på typ två... Men jag tror att det här kommer bli superbra! Jag ska på min första pep rally imorgon, vilket är väldigt kul även fast jag inte kommer förstå riktigt hur det gå till! Men jag lär väl mig så småningom :)

Jag looovar att lägga upp bilder till helgen, men just nu är jag så trött att jag somnar vid min dator...

See ya'll later (som alla säger här!)

X

1 kommentar:

  1. Åååh cecilia det låter riktigt bra ju =D Vad glad jag blir PÖÖSS Amanda

    SvaraRadera