Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

lördag 10 september 2011

Get your head in the game

Självklart så slutar internet fungera när jag skriver att jag är back on track... haha Men nu fungerar det igen!!

Igår jag jag på min första pep rally, det menas att man samlas hela skolan i gymnastiksalen och peppar inför det stora matchen som är lite senare på kvällen. Så det var cheerleaders, dansare, football players och mycket musik och dans! Jag åkte sen hem och lekte lite med Cross och Corbin :) Sen åt jag för första gången äpple med peanutbutter och det var sjukt gott! Matchen började sen klockan sju och tänk er en amerikans tonårsfilms footballmatch, precis så var det!! Jag bara satt och log under hela matchen, haha
När vi sedan kom hem frågade Trey om jag ville prova att skjuta med ett gevär och jag sa såklart ja! Det var faktiskt inte alls läskigt men det lät ju så sjukt högt så jag blev nästan helt bedövad på ena örat...

Men här kommer lite bilder som jag lovade att lägga upp! :)


x


Cheerleading


Corbin


Football!


Cheerleaders

2 kommentarer:

  1. Åh, fattar du om jag saknar dig din lilla mupp! :(
    Men skiiiit vad jag e glad för din skull, och att du har fått det så bra!
    Allting låter så jävla coolt, med cheerleading och allt MIHIII, fan vad coolt! :D :D
    Din blogg är jätte fin, och lova fortsätt blogga!!
    Saknar dig jete mykke min besta ven!
    Love you very very very much. <3

    SvaraRadera
  2. shit vad jag e glad.* (inte skit) hehe.

    SvaraRadera