Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

måndag 12 september 2011

New phone, but not an Iphone



Så igår var jag på Monroe mall för fösta gången, enligt Holly så var det väldigt litet, men det tyckte inte jag! Jag kan ju inte säg det är lika stort som världens största i Dubai men de hade ändå en karusell och en stor fontän där.
Efter fem timmar av shopping så hade jag samlat på mig 3 tröjor från forever 21, underkläder och en body lotion från Victorias Secret, tre skor från någon okänd affär, ett par jeans från någon annan okänd affär och en Amerikansk telefooon! Tyvärr fungerade inte min gamla, kära 3G Iphone i Usa längre... Menmen, Va ska man göraa?
Efter det åkte vi hem till Hollys mamma som också bor i Monroe, en pigg och glad 50-60 åring som log hela tiden! Hon var så sjukt gullig och kunde inte sluta att säga hur glad hon var att jag hade kommit hit. Liknade min underbara mormor faktiskt! :)

Här är lite bilder:

Pooooolen

College football game

American football

Bibloteket i skolan

See ya'll later

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar