Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

onsdag 14 september 2011

Zumbaa

Hellooo,
Idag var en ganska vanlig dag, förutom att jag gick på zumba med Holly och det var sjukt roligt, men man märkte ju att man inte hade tränat på ett litet tag (host, host)... Men det gick bra iallafall!
Imorgon är det yearbook pictures som ska tas, lite fin måste man ju ändå göra sig. Men det tråkiga är att man inte får dem förrens om ett år, alltså när jag är tillbaka i Sverige igen, men Holly lovade att skicka den till mig :)

Nu ska jag in och ta en dusch och sen måste jag pluggaaaa, blöööö! American history och Art, och det är precis lika tråkigt som det låter...


Här är en bild på mig och Brianne på football matchen i fredags!


x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar