Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

torsdag 15 september 2011

Quick one

Hejsan hoppsan!!

Idag har jag haft en bra daaag, fick ett suuupergulligt videomeddelande från Sandra som gjorde mig sååå glad!! Så jag gjorde ett tillbaka och såklart så fungerar det inte att skicka den... Sandra, vi har ett problem!!

Idag har jag:
Hälsat på nytt folk.
Matat åsnorna.
Varit i skolan.
Ätit tacos med hela "familjen".
Hört folk prata om "den svenska tjejen" i skolan (alltså jag) Vet dock inte om det var positivt eller negativt.
Ätit sjuuuuuukt god vattenmelon.
Träffat Hollys bror.
Skypeat med mamma.

Gått och lagt mig aaaaalldeles för sen... Alltså nu!

Bilder på matning av åsnor kommer imorgon!

So loong!

x

1 kommentar:

  1. det är ett mycket allvarligt problem, hoppas att det löser sig snart för annar blir jag mycket ledsen :(
    och jag kan lova dig att "den svenska tjejen"-snacket var positivt!
    puuusss!

    SvaraRadera