Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

fredag 16 september 2011

No pictures

Orkar inte ladda upp bilder idag heller, det får bli någon annan dag helt enkelt! sorry

Idag var en okej dag, kände mig ensam i skolan och fick faktiskt lite hemlängtan för första gången... Men allt blev bättre efter bildlektionen och spanskan (Ääälskar min spanska klass!) Men de andra lektionerna är faktiskt ganska tråkiga. Efter skolan åkte vi hem och bytte om för sen var det zumba igen! Köpte t.o.m ett zumbakort för 45 dollar som man kan gå 16 gånger på, så nu känner jag mig ju nästan tvingad att åka och träna och det känns bra :)

Imorgonbitti ska jag och Holly åka till Memphis, det ska bli så sjukt kul! Skönt att slippa skolan i en dag också. Vi ska hälsa på lite släkt som hon har där plus att hon ska inreda ett kontor på ett sjukhus där. Trivs så otroligt bra med min familj, nu efter bara en vecka har vi kommit varandra mycket närmre!
Fick även idag reda på att det ska flytta hit en tysk utbytesstudent som ska bo hemma hos en av Hollys kompisar så det är roligt. Men han ska inte gå på OCS, men skolorna ligger ändå väldigt nära varandra :)

Men nu måste jag packa!

x

2 kommentarer:

  1. alsklingen lillasyster!! saknar dig!!

    SvaraRadera
  2. heeeej cecilia!
    jätteskönt att du har landat rätt med din familj. det känns som du har haft riktig tur. huset här hemma känns sjukt tomt utan dig, men det är härligt att kunna följa din blogg. ser fram emot att se fler bilder. kram //hans

    SvaraRadera