Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

tisdag 27 september 2011

Its Monday, Mondayy!

Idag har jag:

Varit i skolan, det var en bra dag i skolan idag!
Varit hos tandläkaren, har kanske glömt att berätta att jag tappade en fjärdedel av min tand i lördagskväll, inte kul! Men som tur var har vi en granne som är tandläkare, så hon sa att hon skulle fixa så att det inte blev så dyrt eftersom att jag tydligen inte har tandläkarförsäkring (!) Och summan av kardemumman blev sammanlagt 0 kr!! Hon gjorde det helt gratis, (jag hade träffat henne en gång innan) Vääärldens snällaste!! Så istället la jag pengarna på att köpa lite träningskläder, det blev två par byxor och en tröja. Och för att inte få dåligt samvete att jag hade köpt dem så var jag ju tvungen att inviga dem! Det blev en joggingrunda på 45 min!!(Nu måste du vara stolt över mig anette!) Till Johnnys pizza place och tillbaka, jag var sååååååå trött när jag kom hem. Tror jag låg på det kalla stengolvet i minst 30 min innan jag kunde röra på mig igen, haha out of shape? I think soo...
Sen hjälpte jag Corbin med hans läxa och nu sitter jag här i min säng och ska om en minut hoppa in i duschen.

Fick även även ett brev från mormor & morfar för några dagar sedan, tacktacktack, ni förstår inte hur glad jag blev när det stod mitt namn på kuvertet! Men mormooor du glömde skicka ett recept!! Haha
Men sedan idag låg det ett stort kuvert i brevlådan till mig från Hans med en Chic tidning i, jag, Holly och Cross satt i bilen när jag fick det och Cross sa "Oh my Gaaashh!!" haha, tack Hans!!!
Så är det någon annan som vill skicka något så går det hur bra som helst!

En liten bild på moi


Miss u all

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar