Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

onsdag 28 september 2011

TT

Tisdag, Tennis

Idag har jag spelat tennis för första gången i Usaa! Det var roligt men gryymt varmt, ca 30 grader och stekande sol, svettades liiite kan man säga! Men det är väl bara bra tror jag.
Annars var skolan bara som vanligt, alltså väldigt bra.
Tänker faktiskt göra ett videoinlägg snart, för då slipper jag skriva hihi

Jag, Leon & Elise på utbytesstudentträffen i Söndags


ha det så braa!

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar