Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

fredag 30 september 2011

TT

Torsdags Tennis

Spelade alltså tennis idag igen och det gick mycket bättre idag! Känner att jag börjar få in de rätta slagen igen, haha
Åkte sedan och kollade på Corbin när han spelade sin match i football och han gjorde en Touch Down!! Var väldigt stolt över min "bror" haha
Annars har det inte hänt så mycket här, har lärt känna en mexikansk utbytesstudent som bor fem minuter härifrån så vi ska nog träffas i helgen! Är också medbjuden att rida på lördag med några av Hollys vänner som har en dotter som är ungefär i samma ålder som jag och är supergullig så det ska bli roooligt! Ska även göra svenska pannkakor till familjen på lördag, hoppas att de gillar det!


Sonic har tydligen den bästa isen i stan! (Enligt mig så smakar den exakt likadant som all annan is..)


X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar