Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

lördag 1 oktober 2011

Sleep-over!

Har haft en underbar fredag och är just nu hemma hos en kompis, min första riktiga, amerikanska sleep-over!!
Vi var och åt på Orange leaf yogurt place, ääälskar det!! Imorgon ska vi tillbaka till skolan för att göra affischer till homecoming, vi har tyvärr ingen dans på OCS utan bara en grej i kyrkan där alla samlas och träffas och utnämner homecoming queen och king! Sen ska jag och kolla på Dolphin tale på kvällen med lite kompisar, vilket ska bli väldigt roligt!

Har det så grymt bra just nu!





X

2 kommentarer:

  1. Gud vad kul!
    pusss saknar dig ceccy!
    /ullis

    SvaraRadera
  2. Hej Cecilia!

    Alicia och jag läser vad du skriver och det är kul att följa dig. Du har stort mod som ger dig ut i världen utan mamma eller pappa och i ett helt år. Du är ju fortfarande bara en "liten tjej" tänker man.

    Vi åt lunch med din mamma i tisdags och det var lika mysigt som vanligt. Alicia är väldigt glad för Madeleine, det är kul att se.

    Nu ska jag sova!

    Ta hand om dig och ha det så bra. Kramar från oss. Peter hälsar också.

    Christel

    SvaraRadera