Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

onsdag 21 september 2011

Ups and Downs

Den har verkligen varit upp och ner de senaste dagarna, idag har det absolut varit upp och jag mår faktiskt mycket bättre idag än igår! Men det är inte så lätt som det låter att få nya vänner, speciellt inte när det är en liten privatskola där alla har känt varandra sen de gick på dagis. Men jag tror att efter någon mer vecka så kommer allt vara bra!

Jag är så tacksam för att jag har fått den här möjligheten, tack så otroligt mycket mamma och pappa för att ni lät mig göra det här! Ett år är en lång tid, men jag kommer lära mig så himla mycket, inte minst att köra bil och skjuta med gevär! haha

Men jag saknar er därhemma, men vilket reunionparty det kommer vara när jag kommer hem!! ;)

Här kommer lite blandade bilder från veckan:


C, C & C matar åsnorna


Åsnornaa!!


Cross


Corbin, dammen, huset


Corbin med åsnemat


x

3 kommentarer:

  1. HAHA YES YOU BET ;) IT'S GOING TO BE THE WORLDS GREATEST REUNION <3 A LOT OF XXXXs FROM ENGLAND

    SvaraRadera
  2. FINA ÅSNOR!!!!!!!! Du får inte köra bil, jag tjallar till explorius!

    SvaraRadera
  3. hahah ååsnor så jävla epic!!
    // ulliiisssss

    SvaraRadera