Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

lördag 29 oktober 2011

364 dagar kvar till nästa födelsedag!

Hade en fantastisk sweet 16 igår!

Orkar inte berätta mer idag heller ska sova nuuuu, haha

Här är mina presenter som alla var så fint inpackade!


x

1 kommentar:

  1. Happy birthday! jag har försökt att senda från min PC min det fungerar inte??(sorrý är jag dum eller?)
    Hoppas du har det bra? Och att festen var bra.... När jag var 16 så .........(inte gör som jag) have fun
    we rest when we die
    din gudfar
    Thomas

    SvaraRadera