Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

lördag 29 oktober 2011

From the top

Okej, nu tar jag hela dagen från början!

Vaknade, pratade med mamma, pappa och Celina som sjöng och grattade mig! Celinas sång var absolut bäst, fick t.o.m tårar i ögonen när hon sjöng. Jag öppnade alla presenter som jag hade fått skickat till mig, älskade allting!
När jag sedan gick ner så sa Holly att vi skulle åka till ett hemligt ställe och äta min födelsedagsfrukost, vi åkte till Waffle house! Blev sen hämtad av Amy och Mallorie, vi åt lunch (sushi) och shoppade. Kom hem, tog en power nap. Åkte till Hollys pappas hus där Elise (norska utbytesstudenten) fixade mitt hår, sen kom alla, vi var runt 50 st. Några hade varit med om en bilolycka och kunde därför inte komma, de klarade sig men bilen blev helt förstörd...

Vi åt, dansade, spelade wii dance, skattade, de sjöng för mig, vi åt tårta, jag öppnade presenter haha det var typ det. Men vi hade det så roligt och jag blev verkligen ordentligt firad!!

Här kommer lite bilder!
















X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar