Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

lördag 5 november 2011

Fullspäckat schema

Måndag:
Halloween! Jag och Caetano (brasilianska utbytisen) klädde ut oss och gick trick or treating. Vi gick runt i två timmar och fick en stooor säck med godis (Vi åt nästan inget av det). Det är helt sjukt hur alla verkligen lägger ner tid för att dekorera deras hus och klä ut sig. Men det var iallafall jätteroligt!

Tisdag/Onsdag:
Skola som vanligt, kommer hem, pluggar.

Torsdag:
OCS hade en footballs match, så jag åkte dit med Philipp och hans värdfamilj och hejade! Vi vann 6-64!

Fredag:
Powder puff game, vilket är när tjejerna i junior och senior klassen spelar amerikansk football mot varandra. Jag fick äran att vara moral support för juniors och hade därför på mig headband och football tröja! Det var roligt men tyvärr vann the seniors... efter det åkte jag, Lauren, Kelsie och Anna Elizabeth och åt på "el chile verde", och sen åt vi glass på "maggie moose" vääärldens godaste glass! Sen åkte vi och såg "in time", väldigt speciell film, men det var ändå okeeej.

Lördag:
Kollade på Corbin när han spelade football och kollade på cross när han spelade fotboll, åt lunch hemma hos ms Shaw (Hollys mamma) och har nu varit en duktig flicka och städat mitt rum!





Jag och Caetano på halloween

X

1 kommentar:

  1. du var finare utklädd som spöke i vit jogging o zinkpasta...

    SvaraRadera