Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

torsdag 27 oktober 2011

Dan före dan

Change of plans

Hade en underbar dag i skolan idag, blev hämtad och i bilen låg en STOR, blå låda skickad från Sverige till Mig! Jag var rädd att sakerna i inte skulle vara inpackade så jag tog bort tejpen från lådan och öppnade den och lät Holly kolla först så det var lugnt och det var det!

Tacktacktacktacktack för allting, Älskade de svenska flaggorna, de ska upp i mitt rum!! jag har inte öppnat presenterna än, men tacktacktack! Okej, om jag ska vara helt ärlig så kunde jag inte vänta att öppna en påse med bilar...
När vi sedan sitter i bilen påväg till affären får jag ett sms från Philipp (tyska utbytesstudenten) att det inte var någon skola imorgon eftersom att vattenrören hade gått i sönder! Jag som faktiskt såg framemot att spendera min sweet sixteen i skolan... men jaja, nu får jag sovmorgon och blir sedan hämtad av Amy för att äta lunch, sushi, och sen åka och shoppa!
Och inte nog med att det inte blev någon skola, pågrund av att imorgon är den Enda dagen den här veckan som det kommer regna så ska vi inte nu längre vara här hemma, utan vara hos Hollys pappa en bit härifrån där de har större ytor så att vi kan vara inomhus. Så alla planer ändrades inom loppet av 5 min!

Måste även plugga nu så att jag slipper att göra det imorgon...

Tack alla som skickade även fast jag inte vet vem ni är än!



X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar