Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

tisdag 25 oktober 2011

2 days

Oj vad tiden går fort!!

Delade ut mina inbjudningskort igår och för de jag missade idag, lite pinsamt att bara liksom, oj haha jag glömde dig... men det gick ändå bra. Spelade även tennis igår eftersom att jag missar lektionen på torsdag och ska om 30 min åka och spela igen.

Längar så otroooligt mycket till torsdag, det verkar som om nästan alla kommer! Vi blir ca runt 80 st då! Så ja, mycket folk kommer det vara!

byee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar