Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

måndag 24 oktober 2011

4 days

Excited? Oh yes!

Har haft en väldigt skön helg och mest varit hemma.
Idag skypade jag med mamma i ungefär en timme och det var så mysigt att höra hennes röst! Fick även snabbt pratat med Mathilda, Hans och Celina, trevligttrevligt.
Sen var jag och Nadia och shoppade, det blev ett par pyjamasbyxor, 8 par strumpor, ett halsband och ett linné, stor shoppare är vad jag är ja! Nää men jag hittade faktiskt inte något annat, mallet är ganska litet tyvärr...
Sen kom tyler hem och vi åt en jättegod middag och till efterätt var det B&J, muuuuuums!! Late night snack hette den, det är inte lönt att ni kollar efter den hemma för den finns bara här, hihihi

Nu ska jag sova! Nattinatti

Såhär ser mitt inbjudningskort ut, love it!

1 kommentar:

  1. NO BOYS ALLOWED !!!? okeeeeeej... tjejmiddag alltså! kan bara gissa hur många "boys" som är avundsjuka att dom inte får komma!!! lyckliga du cecilia som har det sååå bra därborta. Sweet sixteen blir säkert en helt underbar dag för dig,,, OCH DET ÄR DU VÄRD!!! kram hans

    SvaraRadera