Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

lördag 8 oktober 2011

Time of my life

Jag Älskar Usa!

Vilka helt underbara dagar jag har haft denna veckan, allt är bara så himla bra här just nu!
Har inte riktigt haft tid att sitta framför datorn och det har varit skönt. Har hunnit med allt möjligt de senaste dagarna:

Klätt ut mig till Cowboy och lånade ett par riktiga cowboyboots, en hatt och en skjorta av Trey och tyckte faktiskt själv att jag såg väldigt country ut innan jag kom fram till skolan, de vet verkligen hur man ser ut om man är cowboy!
Gjort svenska köttbullar med lingonsylt och potatismos, njöt medans jag åt!
Varit på en till sleepover, sjukt roligt!!
Varit på homecoming i kyrkan, vilket var jättefint och underhållande.
Provat en massa ny mat.
Blivit frågad en massa frågor om Sverige och om mig medans vi satt på ett toalettgolv.
Blivit facebookstalkad av minst 10 personer som öppet berättat att de har stalkat mig, haha

Jaa och massa, massa mer!!

Här kommer lite bilder från Homecoming idag:

Jag och the homecoming queen









Älskar min amerikanska arm där! haha

x

2 kommentarer:

  1. vad är det typ för frågor dom ställer?? :)

    SvaraRadera
  2. Aaaaalla möjliga! Typ:
    Do you miss speaking sweden? (de har svårt med sweden och swedish!)
    Do you have internet?
    Whats the biggest difference?
    Do you have cars?
    Do you like americans?
    What kind of food do you eat?

    Och massa meer!!

    SvaraRadera