Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

onsdag 12 oktober 2011

16 dagar

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte tiiid ibland!

Var lediga från skolan igår vilket var huuur skönt som helst, spenderade dagen men Siw-elise (utbytesstudent från norge) och Caetano (från brasilien) på the mall vilket var väldigt roligt. Sen var jag och Siw-elise ute och körde vår gater, det är som en liten bil, måste ta en bild på den någon dag så ni får se hur den ser ut. Vi körde runt i området i minst en och en halv timme! I söndags var jag också och gav mat till de hemlösa, det var en upplevelse! Pratade med en tjej som var 17 år som var hemlös, förfärligt. Sov även över hos Becca från lördag till söndag tillsammans med Kristen och Kristyn, funfunfun!

Fick även brev från både mormor och morfar & mamma idag, tack så mycket!!Blir lika glad varje gång det ligger något i brevlådan till moi. Jag ska skriva tillbaka men ja, ni vet hur det kan vara ibland! haha
Denna veckan kommer gå förbi så sjukt fort, häärligthärligt!

16 dagar kvar till min födelsedag förresten, wiiihooo! Sweet 16!


x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar