Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

torsdag 13 oktober 2011

Chill Onsdag

Hejsan hoppsan!

Idag fick jag reda på att jag inte behövde komma till skolan förrens halv elva för att alla tog ett stort prov som jag inte behövde ta, så jag skypeade med mamma & Sandra, gick runt i pyjamas och bara njöt. Men när vi satt i bilen påväg till skolan ringde Holly skolan och kollade om provet var över och då sa de att det inte skulle vara över förrens senare så Holly och jag bestämde då att jag skulle ta hela dagen ledigt! (naaaajs) Så jag följde med henne på några ärenden, vi åt sushi och vi shoppade fiskar på wallmart! haha jag fick välja EN fisk som skulle vara min, det blev såklart en rosa! Och den heter nu "Silly" som en smeknamn. När jag kom hem skypeade jag också med pappa och Birgitta, vilket är alltid lika roligt.

Det var alltså varit en underbar dag och även fast jag inte har gjort något så är jag heeelt slut!

"Silly!"

Corbin ville också bli fotad


X

1 kommentar:

  1. så underbart att höra om allt kul som händer i USA! Jag är sååå glad för din skull!!! Mammi

    SvaraRadera