Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

torsdag 29 december 2011

One Week

Ihhhh, om en vecka är jag och Holly i New York för att träffa mamma (och för att shoppa)!! Det ska bli så sjukt kul!

För några dagar sen var jag hemma hos Elise (Norge) med Caetano (brasilien) och Leon (Tyskland). Vi gjorde smores och kollade på Harry Potter, myys. Sen när Leon och Caetano gick så kollade jag och Elise på "Ratatouille", men Elise sov mest.




Igår var jag och Amber och åt och sen åkte vi hem till henne och kollade på Knight & Day, det var trevligt.

Ska förmodligen på bio vid fyra med Caroline! Idag är det förresten runt 20/25 grader och strålande sol, naaaaajs

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar