Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

tisdag 3 januari 2012

Happy New Year!

Nyår,
ja för det första så klär man inte upp sig här på nyår, det var faktiskt lite tråkigt tyckte jag. Sen skjuter man inte alls lika många raketer som hemma!
Men jag hade ändå ganska roligt, jag var hemma hos Becca där även Amy, Kristyn, Holly, Carly, Jacob, Zeb och lite andra folk var. Vi spelade spel och åt, det slutade med att jag satt och lekte med Amy's hår, kan nu göra en fiskebensfläta! De du Anette, det är inte dåligt va!? haha
Dagen efter så kollade vi bara på film och sov.



Ihhhh, om EN dag åker jag och Holly till NY!!!! Ska bli såå mysigt att träffa mamma! Tror nog även att jag kommer gråta lite när vi gör en riktig Hollywood scen på flygplatsen! Sen helgen efter vi kommer hem så kommer pappa hit!! Myyyys, ska bli så roligt att visa dig runt och presentera dig för alla!!!
Mycket som händer på en gång!

Imorgon ska jag göra slingor i mitt hår, träna och packa.

X

1 kommentar:

  1. Näää vad kul :D Det låter helt fantastiskt!!! Efteråt måste vi skypa jag vill såå hemskt gärna höra allt om hur det gick!! Om dina föräldrar tyckte du hade förändrats mycket?? Några tårar?? Var ni gjorde etc.. men först ha det nu riiiiktigt kul i NYC :D puss, puss Nigel

    SvaraRadera