Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

onsdag 22 februari 2012

20 grader i Februari = Najs

Det var sjukt skönt att vara ledig igår. Passade Cross på morgonen och sen åkte jag och Holly till Anitra's för att hämta min klänning som hade kommit i. Men SÅ klart så var det inte rätt storlek så nu måste de sy in klänningen så för den förmodligen nästa vecka istället. Vi letade också efter skor till klänningen, men hittade tyvärr inga. Sen spelade jag tennis med Caetano, Chandler + två andra killar på Sterlington high schools tennis banor i typ 3 timmar! Det var rooligt.

Idag var det en vanlig dag i skolan, sen spelade jag tennis, fick veta att vi har vår förta riktiga match nästa vecka mot West Monroe som tydligen ska vara väldigt duktiga, vi får väl se hur det går... haha
Efter det så åkte jag och Kasey till Sonic och till en liten affär som ligger här i området där jag köpte ett armband till Holly som fyller år imorgon!

När jag kom hem så fanns det ett brev från mormor&morfar, blev jätteglaad!!! Så ni som typ funderar på att skicka ett, tveka inte! haha

Några soliga bilder från helgen






Nu ska jag sovaa!

X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar