Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

söndag 19 februari 2012

Det var en gång en Kines och en Svensk.

Jag och Linda innan the black and white ball, yepp det var allt jag ville säga i det här inlägget.





X

3 kommentarer:

  1. Hej :) ääälskar din blogg :)
    jag ska åka som utbytesstudent i höst, troligtvis till Louisiana, och undrar hur man blir placerad i skolan? Jag går i tvåan nu så jag borde väl bli senior? hehehe :) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Tack så jättemycket!
      Ååå roligt att du ska åka hit till hösten! Jag blev placerad i den skolan mina yngre värdsyskon gick i, men jag var ett udda fall för att egentligen så hade jag behövt betala för skolan eftersom att jag går på en privatskola men eftersom att jag sa att jag inte ville gå på en privatskola men ändå hamnade i en så betalade explorius för den. Men annars är det skolan som är närmast till din värdfamilj.
      Jag åkte direkt efter nian och blev en junior, vilket är året innan senior så jag är nästan hundra på att du blir en senior.

      Hihi, vad glad jag blev att du kommenterade trodde inte att det var någonannan än min familj som läste min blogg! Kraam :)

      Radera
  2. http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=9-njkD4WUbs

    Hej Cecilia
    The Swede and The Chinese looks great !
    Härligt att följa din blogg... måste dela med mig så du inte glömmer min vansinnigt tråååkiga humor. Följ länken här ovan...skruva upp volymen... great fun !
    Frank says HI :)) He loves your blog too... //h

    SvaraRadera