Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

lördag 18 februari 2012

Grease lightening


Firar den här regniga lördagen med att tvätta medans jag lyssnar på låtar från grease! Är du inte stolt över mig mamma?

Sov över hos Amy igår och var och såg på the vow, jag, Kelsie och Amy, det var mysigt. Om en stund kommer Linda hit (utbytesstudent från Kina) så ska vi göra oss iordning för ikväll när vi ska på en "black & white" dance på sterlington high school och sen ska jag förmodligen sova över hos Caetano! Är faktiskt helt själv hemma idag för "familjen" är på ett bröllop i baton rough och eftersom jag inte kände de som skulle gifta mig så behövde inte jag följa med.
Vi är också lediga på måndag eftersom att det är "presidents day" och då ska jag åka och hämta min junior/senior klänning som nu har kommit in i min storlek, exciteeed!!

1 kommentar:

  1. Wow Cecilia, tvättar du till hela familjen? Puss

    SvaraRadera