Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

fredag 17 februari 2012

Today was a good day

Början av dagen var bara som vanligt, American history, Bible studies, break, library, American literature, Art. Men sen efter lunch blev jag frågad av en av mina killkompisar om jag ville gå på Junior/senior med honom, vilket var väldigt roligt! Han är både rolig och gullig!
Sen efter skolan spelade jag tennis och åkte sen med Kasey, Caroline och Brigitte till Sonic innan vi satte oss och kollade på när OCS spelade St.Freds och Sterlington High school i Baseball, väldigt roligt! Sen åkte vi till fiesta lindas och åt mexikanskt med Ellie, Mary, Emma, Maryanna, Kasey, Jordan och Annmarie!
Sen körde jag Kasey's bil hem, tycker själv att jag är en duktig chafför! haha

Så nu har jag både en Date och en klänning till junior/senior, det är bara ett par gulliga ballerinas som saknas!

X

2 kommentarer:

  1. Darling, Grattis!!! Vad glad jag blir för din skull!!! Har du ingen bild på honom? Puss puss puss

    SvaraRadera
  2. Vad kuuuuul!!!!!! Jag vill också se bild haha, Puss Johanna

    SvaraRadera