Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

tisdag 7 februari 2012

Sunny Monday

Efter en rolig dag i skolan spelade jag tennis på skolans tennisbanor, det är så sjukt skönt att bara kunna gå direkt efter skolan till tennisen. Efter det pratade jag, Kasey och Amy lite mer om Junior/senior (såklart). Många har redan köpt sina klänningar och tycker att jag är helt sent ute, det är 2 månader kvar, haha, men jag ska förmodligen åka och kolla i helgen.
Efter det så åkte jag och Kasey till Sonic innan hon körde mig hem, det är underbart att ha kompisar som har körkort!
Solen har skinit hela dagen, så när jag kom hem så satte jag mig faktiskt vid poolen för att få lite färg och läste en bok.
Ääälskar att bo i värmen!

Nu ska jag plugga lite american litterature och sen ska jag sovaa!

X

1 kommentar:

  1. Vad underbart med sol o pool! Vad fin du är i lockigt hår! Det var längesedan jag såg det...
    Älskar dig!!! Mamma

    SvaraRadera