Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

lördag 11 februari 2012

Junior/senior dress, Check!

Idag efter skolan så åkte jag och Amy till "Anitra's" som är det stället i monroe som har det största utbudet på prom klänningar och där hittade jag även min! Det var jättekul att se alla som provade de mest galna klänningarna som fanns i butiken och tyckte att de var jättefina, haha. Men jag är ändå jääääätteglad för min klänning, den är jättefin och jag läängtar till 31 mars när jag kan ha på mig den på riktigt!

Här är den enda bilden jag har på den, hope u like it!


x

4 kommentarer:

  1. Älskling riktigt fin klänning!!

    SvaraRadera
  2. åhh vad fin klänning cecciii / rakel

    SvaraRadera
  3. Fick typ tårar i ögonen när jag såg denna bilden, du ser helt underbar ut!!! Fattat vem som kommer vara snyggast på stället!

    SvaraRadera