Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

onsdag 15 februari 2012

Valentines Day

Tack mamma för mitt alla hjärtansdag kort!!!
och Tack farmor och mormor och morfar som alltid är så duktiga på att skicka brev till mig!!


Nu mår jag illa så mycket choklad och annat jag ätit idag!
Dagen började med att Holly hade gjort hjärtformade pannkakor, yuuum! Och sen gav hon oss varsin Alla hjärtansdag påse med lite godis i och sen fick jag världens gulligaste kort som Trey och Holly hade skrivit, blev helt rörd.
När jag kom till skolan så var det helt vanligt tills folk började gå runt med ballonger, rosor, choklad och annat ÖVERALLT, the front office fick bara in fler och fler blommor som delades ut till eleverna och allting samlades på först ett bord som sedan blev två bord. Själv fick jag ingenting, men det gjorde inget.
Sen spelade jag tennis och sen hämtade Holly mig, när vi kom hem körde jag gatorn i typ en halvtimme och bara lyssnade på hög musik i solen, väldigt mysigt. Sen får jag ett sms från Philipp (tyska utbytesstudenten) att han skulle komma hit för att ge mig min alla hjärtans dag present, jag hade bara skämtat med honom att han skulle ge mig något men tydligen så tog han det seriöst... så han gav mig stora jorgubbar doppade i choklad, så himla gulligt av honom! Och de var jääättegoda!
Sen gjorde vi hemmagjord pizza till middag och till efterätt gjorde vi pizza som var gjord av en stor kaka som man sen kunde dekorera som man ville med m&ms, skittles, gummibjörnar mm, en efterättspizza alltså!

Hoppas att alla mina älsklingar i Sverige hade en underbar alla hjärtansdag!







X

2 kommentarer:

  1. Nämen wow!!! Det låter verkligen som du fick en lyckad alla hjärtans dag :D tänker på dig jätte mycket cece och är så himla glad för din skull!!! puss, puss

    SvaraRadera
  2. Älsklingen! Du är verkligen värd alla de fina ord som är skrivna. Vissa är dock bättre på att utrycka hur mycket du betyder och hur vacker du är på både insidan och utsidan. Älskar dig över allt annat och är så lycklig för din skull!!! Längtar efter dig min Prinsessa o största "hjärta". Puss puss puss Mamma

    SvaraRadera