Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

fredag 2 mars 2012

OCS for the win

Vann vår tennis match idag, spelade double med Caroline och vann med 8-1. Men gud vad de var dåliga, haha!
Efter matchen satt vi och njöt i solen, kollade på lite soft ball och gick sen och kollade på när killarna spelade baseball, där även de vann! Åt sen crawfish med Kasey och hennes kompis Kennon och avslutade dagen med en glass med oreos från Sonic, yuuum!
Imorgon är det ju fredag, ska förmodligen åka och hämta min klänning!! exciteeed! Sen på lördag ska jag med Caca (Caetano) och hans värdfamilj på en konsert i Shrevport :)


Avundsjuk?

X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar