Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

lördag 3 mars 2012

Concert

Håller på att göra mig iordning till konserten ikväll, det ska bli jätteroligt fast jag inte vem vem det är som spelar! Vi ska faktiskt äta på samma restaurang som jag och Holly åt på i veckan, men det gör ingeting!

Eftersom att det är lite varmare här så har jordgubbs säsongen redan börjat och de är så grymt goda. Jag kommer äta mycket jordgubbar i år!

Min nya favorit, popcorn chips!


X

1 kommentar:

  1. Åh heeerre vad gott! Sånna måste du köpa med hem duuu!

    SvaraRadera