Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

måndag 5 mars 2012

Sunny Sunday

Konserten igår var jättebra! Hade en rolig dag i Shrevport med Caetano och hans värdfamilj :)
Idag var vi bara hemma hela dagen, så jag skypeade med Celina (SOM SKA TILL INDIEN IMORGON, HELT SJUKT) och sen med pappa, det var mysigt! Sen gick jag ut och solade i några timmar, badade i jacuzzin och bara njööööt!

Nu har jag ÄNTLIGEN lärt mig hur man kan lägga till ett youtube klipp på bloggen så nu ska jag försöka att lägga upp fler videor för jag vet själv att jag älskade när utbytessbloggarna jag läste la ut videoklipp! Här kommer ett från konserten igår, sjukt coolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar