Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

tisdag 6 mars 2012

Ocs Vs Oak Grove

Spelade mot Oak Grove idag där vi vann nästan alla våra matcher, spelade först double med Kasey där vi vann 9-7 och sen single där jag vann 8-1!! Känner mig väldigt nöjd faktiskt!
Åt sen på fiesta lindas med Claiborne, Emma och Haley, yumyum!
Ska nu göra min engelska läxa till imorgon och sen försöka att gå och lägga mig tidigt, vi får väl se hur det går...

Här kommer iallafall ett videoklipp från ett pepprally som var för någon månad sen! Enjoy!



X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar