Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

söndag 18 mars 2012

Sunday

Just a normal day at the Boyd's house!
Sol, bad och god mat. Har dock fortfarande ont i halsen, men det ska nog gå över snart. Börjar även skolan imorgon, så nu är det upp klockan sex varje morgon igen...
Men nu är det mindre än två veckor kvar till jr/sr, har fortfarande inte fått min klänning men ska hämta den denna veckan. Men det ska bli så himla roligt! Har också två tennis matcher denna veckan, vi får se hur det går .

Corbin i hans nya frilla
och Cross med mina rayban, så sjukt söt!



X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar