Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

tisdag 20 mars 2012

En glad halsflussare

Idag checkade Holly mig ut från skolan och tog mig till farbror Doktorn, en sorts halsfluss var det så nu har jag fått min första amerikanska medicin, var bara tvungen att ta ett foto på den coola typiska amerikanska medicinburken! haha
Annars så var det ganska roligt att vara tillbaka i skolan, måste njuta av de sista veckorna.


X

1 kommentar:

  1. Stackars dig! Första gången jag inte vetat om att du varit sjuk. Krya på dig! Du får inte vara sjuk o spela tennis! :) saknar dig!!! Mamma

    SvaraRadera