Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

torsdag 22 mars 2012

Rain

Idag regnade det heela dagen, det var kaos i skolan eftersom att alla skulle gå igenom samma korridor för att slippa ösregnet, men det var en rolig dag iallafall. Har jag berättat hur mycket jag älskar att gå i skolan här nu? haha
Nu är det två månader och typ en vecka kvar innan jag åker hem, heeelt sinnes! Hur snabbt har inte tiden gått? Måste hinna med mycket innan jag lämnar lilla Monroe.

Nu är det American Idol på TV, så grymma de är!!

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar