Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

fredag 23 mars 2012

The Hunger Games

Var på premiären av the hunger games igår med Evelyn, Becky, Madison, Jessica och Amber klockan tolv på natten... gick och la mig klockan fyra! haha men det var helt klart värt det! Spelade också tennis mot Ceder Creek, spelade bara double och vann 8-2!

Nu ska jag hem till Madison som har en liten födelsedagsmiddag, imorgon ska jag ÄNTLIGEN åka och hämta min klänning som Måste vara färdig imorgon, det är sjätte gången jag åker dit nu för varje gång så har det varit något som har varit fel, men nu så!
Kan inte fatta att det bara är en vecka kvar till Jr/Sr (prom) ihhhh är så sjukt taggad!

Mitt senaste inköp, röda byxor!

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar